Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
היעדים שאסור לפספס – החוויות הכי מבוקשות של העונה
14.7, 29.9
17.5, 7.6, 5.7, 9.8, 14.9, 18.10, 22.11, 20.12
7.7
20.7
19.8
14.6, 12.7, 2.8, 11.10, 30.12
15.7
24.10
מקומות מוגבלים, חוויות בלתי מוגבלות. הצטרפו עכשיו
05.07.2026
07.07.2026
12.07.2026
14.07.2026
15.07.2026
20.07.2026
26.07.2026
28.07.2026
05.08.2026
מאמרים
המדריך הכי טוב שאפשר לבקש. לי אישית המאמץ היה מעבר ליכולות שלי. היה טיול להנה מתוכן טוב והמשתתפים היו נפלאים אני מציע לטיולים של סבים סבות להליכה אישית יותר ולהשתדל לקצר מסלולי הליכה
היה מסע מרתק ומענין לא מעט בזכות המדריך המופלא שיהיה לנו בטיול אברהם כהן קומפני, היה אנציקלופדיה מהלכת וידע כל כך להסביר את הדברים,הכין טותנו בכל שלב שהיינו אמורים לבקר, וזה הקל עלינו מאוד. הקבוצה הייתה נהדרת היתה כימיה בין כולם והכל עבר נהדר. מאמינה שנתייר בעוד טיולים שלכם. תודה רבה
הטיול היה ממצא,מענין ומקיף.הימים היו מלאים-כל ערב יצאנו.המדריל רימון נוף משיכמו ומעלה-בעל ידי והמלצות.תענוג להיות במחיצתו.מלון-מצוין עם אוכל טוב ושרות מעולה.וכמובן הקבוצה היתה נהדרת.
מדריך מקסים טיול מעלף קצת דחוס קבוצה נהדרת תודה לכם על כל הטיפול והתוכנית המהממת דל הטיול שיירבו עוד טיולים כאלה ושוב תודה לאייל המדריך
היה טיול טבע מוצלח ביותר מאורגן טוב מדריכה נהדרת כל הכבוד
הטיול היה בהחלט נחמד מאד. הקבוצה הייתה מקסימה, כולה אנשים מבינים ומתחשבים. המדריך היה טוב! סבלני וקשוב מאד לתחושותינו. האכזבה היחידה שלי הייתה מערב הפולקלור. ציפיתי לראות הרבה יותר דברים הקשורים בפולקלור המקומי (כמתבקש מהשם), כמו ריקודים מסורתיים של יחידים ושל קבוצות. היה רק ריקוד אחד קצר של זוג, ו...זהו. עם זאת, בהחלט היה כיף.
היה טיול מוצלח קבוצה איכותית ומדריך בעל ניסיון וידע רב,סבלני,ואיכותי,המלון היה מעבר לציפיות חדרים מרווחים ונקיים ,ושרות מעולה,בעיקר בחדר האוכל,נשמח שוב לנסוע לטיולים עם סבבים,עלי לציין שגם המדריכה המקומית ונהג האוטובוס היו סבלניים ואדיביים ת ו ד ה
טיול מהנה ומעניין...מדריך מקסים, סבלני ומעשיר. התוכנית ושעות הטיול היו נוחות. נתראה בטיול הבא.
הטיול והמדריך היו מושלמים ביותר. למדריך המון ידע, יכולת הכלה, דאגה, המון סבלנות והתייחסות אישית לכל מטייל. המקומות בהם טיילנו היו מושלמים. הדבר היחיד שהפריע זה שלא היה מספיק זמן חפשי. בכל מקום שעה כולל לאכול משהו זה ממש לא מספיק. יש מקומות שדרשו יותר זמן חופשי כי יש המון מה לראות להתראות בטיול הבא
תודה למלון ולצוות המלון. המנהל אביעד דאג להנעים את הנופש במלון והיה כייף. אוכל בשפע, מיקום מעולה נקיון סוף הדרך וצוות סבבים תומך ומלוה.
היתה חופשה מעולה האירגון מצוין המלון עלה על כל הציפיות
היה נופש מושלם הרצאות טובות עם משמעות רבה לאורח חיים בריא ערבים שמחים עם אמנים טובים, לגבי המלון האוכל במלון מעולה שפע גדול וטעים המזגן בלובי חלש מאד חסר עמדת קפה בשעה 16 תודה עצומה לרמי ועמנואל קשובים ופועלים למען כולם כל המשתתפים נחמדים ציון כללי מצוין
אייל הוא מדריך מושלם ורגיש. היה מופלא ומהנה
הטיול היה מהנה אמנם היה קשה מבחינת הליכה אבל התגברנו. ראינו מקומות מהמממים והמדריך איל היה מדהים אנושי ומגיע לו את כל הקרדיט. הסבר מעולה והתחשב בכולם. מצפים לטיולים נוספים. רק המלון ארוחת הבוקר לא היתה מגוונת והרבה מהקבוצה במיוחד הנכדים התלוננו שאין להם מה לאכול. אבל הפלוס היה שבמשך כל התקופה היינו במלון 1 אבל לצערנו לא יכונו לפרוק את המזוודה כי לא היה ארון לשים את הבגדים.
תודה על כנס מלא פעילויות הקשורות בבריאות. הרצאות מעניינות ומגוונות : נירה חצ'ק בנושא:" אינטיליגנציה ריגשית", הרצאה מרתקת מלווה בשירים תואמים לנושא,מצגות ושיר סיום כשכל הקבוצה הצטרפה לשיר" , הרצאה מפיה של פרידה בנושא: " מספרים והשפעתם על חיינו", שירן אלקיים בנושא: " מנצחים את הגיל", הרצאה מעניינת ומאתגרת, ציון שדאג להעלות חיוך על פנינו ונתן טיפים לשיחרור עצמותינו, המרצה דבורה בנושא: " בריאות הגוף" ועוד רבים שדאגו להעשירנו בנושא בריאות בגיל השלישי, כן היו עילויות מגוונות במים : ריקוד,יוגה, פילטיס , הליכת בוקר, ארוחות עשירות, טעימות ומגוונות(3 ארוחות ביום), כל ערב זמר או זמרת שהנעימו בשירתם ובקולם את האווירה, הרקידו ושימחו אותנו(שירה בציבור, הרקדה), צוות המלון ובראשם אביעד מנהל התרבות שדאגו בנועם ובחיוך לכל צרכינו ובמיוחד תודה מיוחדת ומלאת הערכה וכבוד לאנשי הצוות מריסה רמי ועמנואל שדאגו ששבוע הבריאות יהיה משמעותי, נעים וכייפי לכולנו. תודה לכם רמי ועמנואל לדאגה 24 שעות במשך שבוע כייפי זה.כן ירבו שבועות כאלה, צוות העובדים בבית המלון "אסטרל וויליג'" היה מעל ומעבר ביחס החם , המקבל המכיל והכל בחיוך עם טעם של עוד. מחכה לעוד מפגשים כאלה.
היה מעולה המלון נקי למופת. פעילויות עשירות ומגוונות . צוות לעניין
בראש וראשונה אנחנו רוצים להודות למדריך אייל פרדסה על ניהול מקסים של טיול מורכב משלושה דורות סבים ילדים ונכדים. הוא ידע לנווט בידע ולספר את כל מה שיש לו על האזור בצורה שיבינו גם הילדים וגם המבוגרים תמיד היה עם אוזן קשבת לכל בקשה וידע לפתור כל תקלה שצצה בדרך. אכזבה הייתה לנו מהמלון שנבחר זה מלון שמתאים, וזה לדברי העובדים במלון, ללילה אחד או שניים אבל בשום פנים לא לשהות של שבעה לילות יש להתחשב בדבר הזה גם כשבוחרים מלון. המסלול היה נהדר כל החוויות היו לרוחם של כל המשתתפים ובכלל תודה רבה לסבבים וסבבות על הרעיון לשלב טיול מורכב כזה. תודה רבה. ממשפחות ניידינג ואבני.
מאוד נהנינן מהחופשה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו במלון זה. אירוח נהדר,תכנית נחמדה,אוכל מצוין וצוות נפלא. הדבר היחיד שהפריע לי הוא שימוש רב בכלים חד פעמיים. צריך לחשוב על העולם שאנחנו משאירים לבאים אחרינו. תודה לכל העוסקים במלאכה
היה טיול מעניין ואיכותי. המדריך רימון כשמו כך הוא מלא בידע על התרבות. הדתות ארכיטקטורה. מנהגים. סובלני וחביב ל״סבים סבבות״. גם אנחנו הרגשנו שהאירוע בערב פולקלור היה מאכזב. בזבוז זמן. תודה. נתראה שוב🙏