Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
היעדים שאסור לפספס – החוויות הכי מבוקשות של העונה
14.7, 29.9
17.5, 7.6, 5.7, 9.8, 14.9, 18.10, 22.11, 20.12
7.7
20.7
19.8
14.6, 11.10, 30.12
15.7
24.10
מקומות מוגבלים, חוויות בלתי מוגבלות. הצטרפו עכשיו
05.07.2026
07.07.2026
12.07.2026
14.07.2026
15.07.2026
20.07.2026
26.07.2026
28.07.2026
05.08.2026
מאמרים
היה טיול טבע מוצלח ביותר מאורגן טוב מדריכה נהדרת כל הכבוד
הטיול היה מהנה אמנם היה קשה מבחינת הליכה אבל התגברנו. ראינו מקומות מהמממים והמדריך איל היה מדהים אנושי ומגיע לו את כל הקרדיט. הסבר מעולה והתחשב בכולם. מצפים לטיולים נוספים. רק המלון ארוחת הבוקר לא היתה מגוונת והרבה מהקבוצה במיוחד הנכדים התלוננו שאין להם מה לאכול. אבל הפלוס היה שבמשך כל התקופה היינו במלון 1 אבל לצערנו לא יכונו לפרוק את המזוודה כי לא היה ארון לשים את הבגדים.
היה מעולה המלון נקי למופת. פעילויות עשירות ומגוונות . צוות לעניין
בראש וראשונה אנחנו רוצים להודות למדריך אייל פרדסה על ניהול מקסים של טיול מורכב משלושה דורות סבים ילדים ונכדים. הוא ידע לנווט בידע ולספר את כל מה שיש לו על האזור בצורה שיבינו גם הילדים וגם המבוגרים תמיד היה עם אוזן קשבת לכל בקשה וידע לפתור כל תקלה שצצה בדרך. אכזבה הייתה לנו מהמלון שנבחר זה מלון שמתאים, וזה לדברי העובדים במלון, ללילה אחד או שניים אבל בשום פנים לא לשהות של שבעה לילות יש להתחשב בדבר הזה גם כשבוחרים מלון. המסלול היה נהדר כל החוויות היו לרוחם של כל המשתתפים ובכלל תודה רבה לסבבים וסבבות על הרעיון לשלב טיול מורכב כזה. תודה רבה. ממשפחות ניידינג ואבני.
שלום. הטיול היה נחמד. החברים בקבוצה היו אנשים מקסימים. זאת הפעם הראשונה שכל הקבוצה תפקדה כמו אדם אחד. כולם דאגו לכולם ונתנו כבוד אחד לשני. ראינו הרבה מקומות מענינים.
מדריך מקסים טיול מעלף קצת דחוס קבוצה נהדרת תודה לכם על כל הטיפול והתוכנית המהממת דל הטיול שיירבו עוד טיולים כאלה ושוב תודה לאייל המדריך
מדריך מעולה סבלני טיול מעניין אייל המקסים הסביר לנו כל יום על המקומות שביקרנו במקצעיות רבה היה מדהים כמו תמיד נהנתי מהטיול ולא התכזבתי מסבים סבתות תודה למארגנים שנמשיך לטייל ממליצה לכולם
היה טיול מעניין ואיכותי. המדריך רימון כשמו כך הוא מלא בידע על התרבות. הדתות ארכיטקטורה. מנהגים. סובלני וחביב ל״סבים סבבות״. גם אנחנו הרגשנו שהאירוע בערב פולקלור היה מאכזב. בזבוז זמן. תודה. נתראה שוב🙏
הטיול היה ממצא,מענין ומקיף.הימים היו מלאים-כל ערב יצאנו.המדריל רימון נוף משיכמו ומעלה-בעל ידי והמלצות.תענוג להיות במחיצתו.מלון-מצוין עם אוכל טוב ושרות מעולה.וכמובן הקבוצה היתה נהדרת.
היתה חופשה מעולה האירגון מצוין המלון עלה על כל הציפיות
הטיול והמדריך היו מושלמים ביותר. למדריך המון ידע, יכולת הכלה, דאגה, המון סבלנות והתייחסות אישית לכל מטייל. המקומות בהם טיילנו היו מושלמים. הדבר היחיד שהפריע זה שלא היה מספיק זמן חפשי. בכל מקום שעה כולל לאכול משהו זה ממש לא מספיק. יש מקומות שדרשו יותר זמן חופשי כי יש המון מה לראות להתראות בטיול הבא
היה מסע מרתק ומענין לא מעט בזכות המדריך המופלא שיהיה לנו בטיול אברהם כהן קומפני, היה אנציקלופדיה מהלכת וידע כל כך להסביר את הדברים,הכין טותנו בכל שלב שהיינו אמורים לבקר, וזה הקל עלינו מאוד. הקבוצה הייתה נהדרת היתה כימיה בין כולם והכל עבר נהדר. מאמינה שנתייר בעוד טיולים שלכם. תודה רבה
היה נופש מושלם הרצאות טובות עם משמעות רבה לאורח חיים בריא ערבים שמחים עם אמנים טובים, לגבי המלון האוכל במלון מעולה שפע גדול וטעים המזגן בלובי חלש מאד חסר עמדת קפה בשעה 16 תודה עצומה לרמי ועמנואל קשובים ופועלים למען כולם כל המשתתפים נחמדים ציון כללי מצוין
הטיול היה מהמם,המדריך רימון היה מצוין,ברמה גבוהה,החברה היו ממוקדים וחביבים,חיתה חבייה בלתי נשכחת,תודה רבה לכולם
המדריך הכי טוב שאפשר לבקש. לי אישית המאמץ היה מעבר ליכולות שלי. היה טיול להנה מתוכן טוב והמשתתפים היו נפלאים אני מציע לטיולים של סבים סבות להליכה אישית יותר ולהשתדל לקצר מסלולי הליכה
תודה למלון ולצוות המלון. המנהל אביעד דאג להנעים את הנופש במלון והיה כייף. אוכל בשפע, מיקום מעולה נקיון סוף הדרך וצוות סבבים תומך ומלוה.
רציתי להודות לקבוצת סבבים סבבות על נופש מהנה מקסים היה ממש כיף מלא מלא אנרגיה וצחוקים ובילויים וזה מקום שהוא בדיוק מתאים לנו תודה על הכל אילנה ושמואל גרופי