Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
היעדים שאסור לפספס – החוויות הכי מבוקשות של העונה
14.7, 29.9
17.5, 7.6, 5.7, 9.8, 14.9, 18.10, 22.11, 20.12
7.7
20.7
19.8
14.6, 12.7, 2.8, 11.10, 30.12
15.7
24.10
מקומות מוגבלים, חוויות בלתי מוגבלות. הצטרפו עכשיו
05.07.2026
07.07.2026
12.07.2026
14.07.2026
15.07.2026
20.07.2026
26.07.2026
28.07.2026
05.08.2026
מאמרים
התהלות של המדריך רמון למופת בעל ידע רחב סבלנות הקבוצה איכותית הכל היה מושלם אני מצדיע לכם
טיול מהנה ומעניין...מדריך מקסים, סבלני ומעשיר. התוכנית ושעות הטיול היו נוחות. נתראה בטיול הבא.
היה נופש מושלם הרצאות טובות עם משמעות רבה לאורח חיים בריא ערבים שמחים עם אמנים טובים, לגבי המלון האוכל במלון מעולה שפע גדול וטעים המזגן בלובי חלש מאד חסר עמדת קפה בשעה 16 תודה עצומה לרמי ועמנואל קשובים ופועלים למען כולם כל המשתתפים נחמדים ציון כללי מצוין
היה טיול טבע מוצלח ביותר מאורגן טוב מדריכה נהדרת כל הכבוד
היה טיול מוצלח קבוצה איכותית ומדריך בעל ניסיון וידע רב,סבלני,ואיכותי,המלון היה מעבר לציפיות חדרים מרווחים ונקיים ,ושרות מעולה,בעיקר בחדר האוכל,נשמח שוב לנסוע לטיולים עם סבבים,עלי לציין שגם המדריכה המקומית ונהג האוטובוס היו סבלניים ואדיביים ת ו ד ה
מדריך מעולה סבלני טיול מעניין אייל המקסים הסביר לנו כל יום על המקומות שביקרנו במקצעיות רבה היה מדהים כמו תמיד נהנתי מהטיול ולא התכזבתי מסבים סבתות תודה למארגנים שנמשיך לטייל ממליצה לכולם
היה מסע מרתק ומענין לא מעט בזכות המדריך המופלא שיהיה לנו בטיול אברהם כהן קומפני, היה אנציקלופדיה מהלכת וידע כל כך להסביר את הדברים,הכין טותנו בכל שלב שהיינו אמורים לבקר, וזה הקל עלינו מאוד. הקבוצה הייתה נהדרת היתה כימיה בין כולם והכל עבר נהדר. מאמינה שנתייר בעוד טיולים שלכם. תודה רבה
מאוד נהנינן מהחופשה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו במלון זה. אירוח נהדר,תכנית נחמדה,אוכל מצוין וצוות נפלא. הדבר היחיד שהפריע לי הוא שימוש רב בכלים חד פעמיים. צריך לחשוב על העולם שאנחנו משאירים לבאים אחרינו. תודה לכל העוסקים במלאכה
מאוד נהננו מהטיול, מהארגון ובמיוחד מהמדריך אברהם הכהן קומפני, איש מדהים בידע שלו על השואה, ברגישות שלו לסובבים אותו ובמסירות שלו לעבודתו. הליווי שלו הפך את הטיול לבלתי נשכח, משמעותי ביותר וחובה לכל יהודי. תודה למריסה ולסבבה טורס על החוויה המקסימה וכבר מחכים לטיול הבא.
הטיול היה מהנה אמנם היה קשה מבחינת הליכה אבל התגברנו. ראינו מקומות מהמממים והמדריך איל היה מדהים אנושי ומגיע לו את כל הקרדיט. הסבר מעולה והתחשב בכולם. מצפים לטיולים נוספים. רק המלון ארוחת הבוקר לא היתה מגוונת והרבה מהקבוצה במיוחד הנכדים התלוננו שאין להם מה לאכול. אבל הפלוס היה שבמשך כל התקופה היינו במלון 1 אבל לצערנו לא יכונו לפרוק את המזוודה כי לא היה ארון לשים את הבגדים.
שלום. הטיול היה נחמד. החברים בקבוצה היו אנשים מקסימים. זאת הפעם הראשונה שכל הקבוצה תפקדה כמו אדם אחד. כולם דאגו לכולם ונתנו כבוד אחד לשני. ראינו הרבה מקומות מענינים.
בראש וראשונה אנחנו רוצים להודות למדריך אייל פרדסה על ניהול מקסים של טיול מורכב משלושה דורות סבים ילדים ונכדים. הוא ידע לנווט בידע ולספר את כל מה שיש לו על האזור בצורה שיבינו גם הילדים וגם המבוגרים תמיד היה עם אוזן קשבת לכל בקשה וידע לפתור כל תקלה שצצה בדרך. אכזבה הייתה לנו מהמלון שנבחר זה מלון שמתאים, וזה לדברי העובדים במלון, ללילה אחד או שניים אבל בשום פנים לא לשהות של שבעה לילות יש להתחשב בדבר הזה גם כשבוחרים מלון. המסלול היה נהדר כל החוויות היו לרוחם של כל המשתתפים ובכלל תודה רבה לסבבים וסבבות על הרעיון לשלב טיול מורכב כזה. תודה רבה. ממשפחות ניידינג ואבני.
תודה לך אייל על כל תרומתך להצלחת הטיול הנהדר, המושקע והמהנה. יחסך האדיב לכל שאלה עם הרוגע המלווה תרם הרבה להרגשת הסיפוק וההנאה, שלא נדבר על הידע הרחב שהשמעת במשך ימי הטיול. אנו נמליץ עליך כמדריך בהחלט הלאה. חזק ואמץ! המשך בדרכך המוצלחת🙏👏👏👏 רוחלה ויעקב שחר.
אייל הוא מדריך מושלם ורגיש. היה מופלא ומהנה
תודה למלון ולצוות המלון. המנהל אביעד דאג להנעים את הנופש במלון והיה כייף. אוכל בשפע, מיקום מעולה נקיון סוף הדרך וצוות סבבים תומך ומלוה.
הטיול היה מהמם,המדריך רימון היה מצוין,ברמה גבוהה,החברה היו ממוקדים וחביבים,חיתה חבייה בלתי נשכחת,תודה רבה לכולם
מאוד מאוד נהניתי וגם בן זוגי לא היה מזיק לנו יום נוסף המדריך אייל פרדסה מעולה היה איכפת לו מכל דבר ומכל אחד ואחת