Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
היעדים שאסור לפספס – החוויות הכי מבוקשות של העונה
14.7, 29.9
17.5, 7.6, 5.7, 9.8, 14.9, 18.10, 22.11, 20.12
7.7
20.7
19.8
14.6, 11.10, 30.12
15.7
24.10
מקומות מוגבלים, חוויות בלתי מוגבלות. הצטרפו עכשיו
05.07.2026
07.07.2026
12.07.2026
14.07.2026
15.07.2026
20.07.2026
26.07.2026
28.07.2026
05.08.2026
מאמרים
רציתי להודות לקבוצת סבבים סבבות על נופש מהנה מקסים היה ממש כיף מלא מלא אנרגיה וצחוקים ובילויים וזה מקום שהוא בדיוק מתאים לנו תודה על הכל אילנה ושמואל גרופי
מאוד נהננו מהטיול, מהארגון ובמיוחד מהמדריך אברהם הכהן קומפני, איש מדהים בידע שלו על השואה, ברגישות שלו לסובבים אותו ובמסירות שלו לעבודתו. הליווי שלו הפך את הטיול לבלתי נשכח, משמעותי ביותר וחובה לכל יהודי. תודה למריסה ולסבבה טורס על החוויה המקסימה וכבר מחכים לטיול הבא.
היה טיול טבע מוצלח ביותר מאורגן טוב מדריכה נהדרת כל הכבוד
שלום. הטיול היה נחמד. החברים בקבוצה היו אנשים מקסימים. זאת הפעם הראשונה שכל הקבוצה תפקדה כמו אדם אחד. כולם דאגו לכולם ונתנו כבוד אחד לשני. ראינו הרבה מקומות מענינים.
טיול מהנה ומעניין...מדריך מקסים, סבלני ומעשיר. התוכנית ושעות הטיול היו נוחות. נתראה בטיול הבא.
הטיול היה ממצא,מענין ומקיף.הימים היו מלאים-כל ערב יצאנו.המדריל רימון נוף משיכמו ומעלה-בעל ידי והמלצות.תענוג להיות במחיצתו.מלון-מצוין עם אוכל טוב ושרות מעולה.וכמובן הקבוצה היתה נהדרת.
תודה למלון ולצוות המלון. המנהל אביעד דאג להנעים את הנופש במלון והיה כייף. אוכל בשפע, מיקום מעולה נקיון סוף הדרך וצוות סבבים תומך ומלוה.
בראש וראשונה אנחנו רוצים להודות למדריך אייל פרדסה על ניהול מקסים של טיול מורכב משלושה דורות סבים ילדים ונכדים. הוא ידע לנווט בידע ולספר את כל מה שיש לו על האזור בצורה שיבינו גם הילדים וגם המבוגרים תמיד היה עם אוזן קשבת לכל בקשה וידע לפתור כל תקלה שצצה בדרך. אכזבה הייתה לנו מהמלון שנבחר זה מלון שמתאים, וזה לדברי העובדים במלון, ללילה אחד או שניים אבל בשום פנים לא לשהות של שבעה לילות יש להתחשב בדבר הזה גם כשבוחרים מלון. המסלול היה נהדר כל החוויות היו לרוחם של כל המשתתפים ובכלל תודה רבה לסבבים וסבבות על הרעיון לשלב טיול מורכב כזה. תודה רבה. ממשפחות ניידינג ואבני.
מדריך מקסים טיול מעלף קצת דחוס קבוצה נהדרת תודה לכם על כל הטיפול והתוכנית המהממת דל הטיול שיירבו עוד טיולים כאלה ושוב תודה לאייל המדריך
הטיול והמדריך היו מושלמים ביותר. למדריך המון ידע, יכולת הכלה, דאגה, המון סבלנות והתייחסות אישית לכל מטייל. המקומות בהם טיילנו היו מושלמים. הדבר היחיד שהפריע זה שלא היה מספיק זמן חפשי. בכל מקום שעה כולל לאכול משהו זה ממש לא מספיק. יש מקומות שדרשו יותר זמן חופשי כי יש המון מה לראות להתראות בטיול הבא
הרגשה נפלאה שהשקיעו בנו בכל יום ובפרט המדריך אייל שדאג לכולם ללא יוצא מן הכלל ועם הידע הרב שלו.
טיול אורגן למופת. נהניתי מכל יום. המדריך היה נעים הליכות ויוצא מגדר הרגיל. מחכה לטיול הבא!
היה טיול מוצלח קבוצה איכותית ומדריך בעל ניסיון וידע רב,סבלני,ואיכותי,המלון היה מעבר לציפיות חדרים מרווחים ונקיים ,ושרות מעולה,בעיקר בחדר האוכל,נשמח שוב לנסוע לטיולים עם סבבים,עלי לציין שגם המדריכה המקומית ונהג האוטובוס היו סבלניים ואדיביים ת ו ד ה
היה נופש מושלם הרצאות טובות עם משמעות רבה לאורח חיים בריא ערבים שמחים עם אמנים טובים, לגבי המלון האוכל במלון מעולה שפע גדול וטעים המזגן בלובי חלש מאד חסר עמדת קפה בשעה 16 תודה עצומה לרמי ועמנואל קשובים ופועלים למען כולם כל המשתתפים נחמדים ציון כללי מצוין
הטיול היה מהמם,המדריך רימון היה מצוין,ברמה גבוהה,החברה היו ממוקדים וחביבים,חיתה חבייה בלתי נשכחת,תודה רבה לכולם
תודה על כנס מלא פעילויות הקשורות בבריאות. הרצאות מעניינות ומגוונות : נירה חצ'ק בנושא:" אינטיליגנציה ריגשית", הרצאה מרתקת מלווה בשירים תואמים לנושא,מצגות ושיר סיום כשכל הקבוצה הצטרפה לשיר" , הרצאה מפיה של פרידה בנושא: " מספרים והשפעתם על חיינו", שירן אלקיים בנושא: " מנצחים את הגיל", הרצאה מעניינת ומאתגרת, ציון שדאג להעלות חיוך על פנינו ונתן טיפים לשיחרור עצמותינו, המרצה דבורה בנושא: " בריאות הגוף" ועוד רבים שדאגו להעשירנו בנושא בריאות בגיל השלישי, כן היו עילויות מגוונות במים : ריקוד,יוגה, פילטיס , הליכת בוקר, ארוחות עשירות, טעימות ומגוונות(3 ארוחות ביום), כל ערב זמר או זמרת שהנעימו בשירתם ובקולם את האווירה, הרקידו ושימחו אותנו(שירה בציבור, הרקדה), צוות המלון ובראשם אביעד מנהל התרבות שדאגו בנועם ובחיוך לכל צרכינו ובמיוחד תודה מיוחדת ומלאת הערכה וכבוד לאנשי הצוות מריסה רמי ועמנואל שדאגו ששבוע הבריאות יהיה משמעותי, נעים וכייפי לכולנו. תודה לכם רמי ועמנואל לדאגה 24 שעות במשך שבוע כייפי זה.כן ירבו שבועות כאלה, צוות העובדים בבית המלון "אסטרל וויליג'" היה מעל ומעבר ביחס החם , המקבל המכיל והכל בחיוך עם טעם של עוד. מחכה לעוד מפגשים כאלה.