Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
היעדים שאסור לפספס – החוויות הכי מבוקשות של העונה
14.7, 29.9
17.5, 7.6, 5.7, 9.8, 14.9, 18.10, 22.11, 20.12
7.7
20.7
19.8
14.6, 12.7, 2.8, 11.10, 30.12
15.7
24.10
מקומות מוגבלים, חוויות בלתי מוגבלות. הצטרפו עכשיו
05.07.2026
07.07.2026
12.07.2026
14.07.2026
15.07.2026
20.07.2026
26.07.2026
28.07.2026
מאמרים
מדריך מקסים טיול מעלף קצת דחוס קבוצה נהדרת תודה לכם על כל הטיפול והתוכנית המהממת דל הטיול שיירבו עוד טיולים כאלה ושוב תודה לאייל המדריך
טיול אורגן למופת. נהניתי מכל יום. המדריך היה נעים הליכות ויוצא מגדר הרגיל. מחכה לטיול הבא!
רציתי להודות לקבוצת סבבים סבבות על נופש מהנה מקסים היה ממש כיף מלא מלא אנרגיה וצחוקים ובילויים וזה מקום שהוא בדיוק מתאים לנו תודה על הכל אילנה ושמואל גרופי
מאוד נהנינן מהחופשה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו במלון זה. אירוח נהדר,תכנית נחמדה,אוכל מצוין וצוות נפלא. הדבר היחיד שהפריע לי הוא שימוש רב בכלים חד פעמיים. צריך לחשוב על העולם שאנחנו משאירים לבאים אחרינו. תודה לכל העוסקים במלאכה
אייל הוא מדריך מושלם ורגיש. היה מופלא ומהנה
היה טיול מוצלח קבוצה איכותית ומדריך בעל ניסיון וידע רב,סבלני,ואיכותי,המלון היה מעבר לציפיות חדרים מרווחים ונקיים ,ושרות מעולה,בעיקר בחדר האוכל,נשמח שוב לנסוע לטיולים עם סבבים,עלי לציין שגם המדריכה המקומית ונהג האוטובוס היו סבלניים ואדיביים ת ו ד ה
תודה למלון ולצוות המלון. המנהל אביעד דאג להנעים את הנופש במלון והיה כייף. אוכל בשפע, מיקום מעולה נקיון סוף הדרך וצוות סבבים תומך ומלוה.
הטיול היה בהחלט נחמד מאד. הקבוצה הייתה מקסימה, כולה אנשים מבינים ומתחשבים. המדריך היה טוב! סבלני וקשוב מאד לתחושותינו. האכזבה היחידה שלי הייתה מערב הפולקלור. ציפיתי לראות הרבה יותר דברים הקשורים בפולקלור המקומי (כמתבקש מהשם), כמו ריקודים מסורתיים של יחידים ושל קבוצות. היה רק ריקוד אחד קצר של זוג, ו...זהו. עם זאת, בהחלט היה כיף.
שלום. הטיול היה נחמד. החברים בקבוצה היו אנשים מקסימים. זאת הפעם הראשונה שכל הקבוצה תפקדה כמו אדם אחד. כולם דאגו לכולם ונתנו כבוד אחד לשני. ראינו הרבה מקומות מענינים.
התהלות של המדריך רמון למופת בעל ידע רחב סבלנות הקבוצה איכותית הכל היה מושלם אני מצדיע לכם
הטיול היה מהנה אמנם היה קשה מבחינת הליכה אבל התגברנו. ראינו מקומות מהמממים והמדריך איל היה מדהים אנושי ומגיע לו את כל הקרדיט. הסבר מעולה והתחשב בכולם. מצפים לטיולים נוספים. רק המלון ארוחת הבוקר לא היתה מגוונת והרבה מהקבוצה במיוחד הנכדים התלוננו שאין להם מה לאכול. אבל הפלוס היה שבמשך כל התקופה היינו במלון 1 אבל לצערנו לא יכונו לפרוק את המזוודה כי לא היה ארון לשים את הבגדים.
המדריך הכי טוב שאפשר לבקש. לי אישית המאמץ היה מעבר ליכולות שלי. היה טיול להנה מתוכן טוב והמשתתפים היו נפלאים אני מציע לטיולים של סבים סבות להליכה אישית יותר ולהשתדל לקצר מסלולי הליכה
היה מעולה המלון נקי למופת. פעילויות עשירות ומגוונות . צוות לעניין
הרגשה נפלאה שהשקיעו בנו בכל יום ובפרט המדריך אייל שדאג לכולם ללא יוצא מן הכלל ועם הידע הרב שלו.
מאוד מאוד נהניתי וגם בן זוגי לא היה מזיק לנו יום נוסף המדריך אייל פרדסה מעולה היה איכפת לו מכל דבר ומכל אחד ואחת
הטיול היה ממצא,מענין ומקיף.הימים היו מלאים-כל ערב יצאנו.המדריל רימון נוף משיכמו ומעלה-בעל ידי והמלצות.תענוג להיות במחיצתו.מלון-מצוין עם אוכל טוב ושרות מעולה.וכמובן הקבוצה היתה נהדרת.
היה מסע מרתק ומענין לא מעט בזכות המדריך המופלא שיהיה לנו בטיול אברהם כהן קומפני, היה אנציקלופדיה מהלכת וידע כל כך להסביר את הדברים,הכין טותנו בכל שלב שהיינו אמורים לבקר, וזה הקל עלינו מאוד. הקבוצה הייתה נהדרת היתה כימיה בין כולם והכל עבר נהדר. מאמינה שנתייר בעוד טיולים שלכם. תודה רבה
היה טיול מעניין ואיכותי. המדריך רימון כשמו כך הוא מלא בידע על התרבות. הדתות ארכיטקטורה. מנהגים. סובלני וחביב ל״סבים סבבות״. גם אנחנו הרגשנו שהאירוע בערב פולקלור היה מאכזב. בזבוז זמן. תודה. נתראה שוב🙏