Nullam dignissim, ante scelerisque the is euismod fermentum odio sem semper the is erat, a feugiat leo urna eget eros. Duis Aenean a imperdiet risus.
היעדים שאסור לפספס – החוויות הכי מבוקשות של העונה
14.7, 29.9
17.5, 7.6, 5.7, 9.8, 14.9, 18.10, 22.11, 20.12
7.7
20.7
19.8
14.6, 12.7, 2.8, 11.10, 30.12
15.7
24.10
מקומות מוגבלים, חוויות בלתי מוגבלות. הצטרפו עכשיו
05.07.2026
07.07.2026
12.07.2026
14.07.2026
15.07.2026
20.07.2026
26.07.2026
28.07.2026
מאמרים
תודה למלון ולצוות המלון. המנהל אביעד דאג להנעים את הנופש במלון והיה כייף. אוכל בשפע, מיקום מעולה נקיון סוף הדרך וצוות סבבים תומך ומלוה.
תודה לך אייל על כל תרומתך להצלחת הטיול הנהדר, המושקע והמהנה. יחסך האדיב לכל שאלה עם הרוגע המלווה תרם הרבה להרגשת הסיפוק וההנאה, שלא נדבר על הידע הרחב שהשמעת במשך ימי הטיול. אנו נמליץ עליך כמדריך בהחלט הלאה. חזק ואמץ! המשך בדרכך המוצלחת🙏👏👏👏 רוחלה ויעקב שחר.
התהלות של המדריך רמון למופת בעל ידע רחב סבלנות הקבוצה איכותית הכל היה מושלם אני מצדיע לכם
המדריך הכי טוב שאפשר לבקש. לי אישית המאמץ היה מעבר ליכולות שלי. היה טיול להנה מתוכן טוב והמשתתפים היו נפלאים אני מציע לטיולים של סבים סבות להליכה אישית יותר ולהשתדל לקצר מסלולי הליכה
היה טיול מעניין ואיכותי. המדריך רימון כשמו כך הוא מלא בידע על התרבות. הדתות ארכיטקטורה. מנהגים. סובלני וחביב ל״סבים סבבות״. גם אנחנו הרגשנו שהאירוע בערב פולקלור היה מאכזב. בזבוז זמן. תודה. נתראה שוב🙏
היתה חופשה מעולה האירגון מצוין המלון עלה על כל הציפיות
היה נופש מושלם הרצאות טובות עם משמעות רבה לאורח חיים בריא ערבים שמחים עם אמנים טובים, לגבי המלון האוכל במלון מעולה שפע גדול וטעים המזגן בלובי חלש מאד חסר עמדת קפה בשעה 16 תודה עצומה לרמי ועמנואל קשובים ופועלים למען כולם כל המשתתפים נחמדים ציון כללי מצוין
הרגשה נפלאה שהשקיעו בנו בכל יום ובפרט המדריך אייל שדאג לכולם ללא יוצא מן הכלל ועם הידע הרב שלו.
מאוד נהנינן מהחופשה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו במלון זה. אירוח נהדר,תכנית נחמדה,אוכל מצוין וצוות נפלא. הדבר היחיד שהפריע לי הוא שימוש רב בכלים חד פעמיים. צריך לחשוב על העולם שאנחנו משאירים לבאים אחרינו. תודה לכל העוסקים במלאכה
מאוד מאוד נהניתי וגם בן זוגי לא היה מזיק לנו יום נוסף המדריך אייל פרדסה מעולה היה איכפת לו מכל דבר ומכל אחד ואחת
מדריך מקסים טיול מעלף קצת דחוס קבוצה נהדרת תודה לכם על כל הטיפול והתוכנית המהממת דל הטיול שיירבו עוד טיולים כאלה ושוב תודה לאייל המדריך
היה טיול מוצלח קבוצה איכותית ומדריך בעל ניסיון וידע רב,סבלני,ואיכותי,המלון היה מעבר לציפיות חדרים מרווחים ונקיים ,ושרות מעולה,בעיקר בחדר האוכל,נשמח שוב לנסוע לטיולים עם סבבים,עלי לציין שגם המדריכה המקומית ונהג האוטובוס היו סבלניים ואדיביים ת ו ד ה
בראש וראשונה אנחנו רוצים להודות למדריך אייל פרדסה על ניהול מקסים של טיול מורכב משלושה דורות סבים ילדים ונכדים. הוא ידע לנווט בידע ולספר את כל מה שיש לו על האזור בצורה שיבינו גם הילדים וגם המבוגרים תמיד היה עם אוזן קשבת לכל בקשה וידע לפתור כל תקלה שצצה בדרך. אכזבה הייתה לנו מהמלון שנבחר זה מלון שמתאים, וזה לדברי העובדים במלון, ללילה אחד או שניים אבל בשום פנים לא לשהות של שבעה לילות יש להתחשב בדבר הזה גם כשבוחרים מלון. המסלול היה נהדר כל החוויות היו לרוחם של כל המשתתפים ובכלל תודה רבה לסבבים וסבבות על הרעיון לשלב טיול מורכב כזה. תודה רבה. ממשפחות ניידינג ואבני.
היה טיול טבע מוצלח ביותר מאורגן טוב מדריכה נהדרת כל הכבוד
הטיול היה מהנה אמנם היה קשה מבחינת הליכה אבל התגברנו. ראינו מקומות מהמממים והמדריך איל היה מדהים אנושי ומגיע לו את כל הקרדיט. הסבר מעולה והתחשב בכולם. מצפים לטיולים נוספים. רק המלון ארוחת הבוקר לא היתה מגוונת והרבה מהקבוצה במיוחד הנכדים התלוננו שאין להם מה לאכול. אבל הפלוס היה שבמשך כל התקופה היינו במלון 1 אבל לצערנו לא יכונו לפרוק את המזוודה כי לא היה ארון לשים את הבגדים.
היה מעולה המלון נקי למופת. פעילויות עשירות ומגוונות . צוות לעניין